Tuesday, September 28, 2010

aie mdm!!

marek ari 1st aku ngn mdm T tk tek...it was not a good start actually...p ku rasa ng org tua ya suka ngerepak la..benda nak xpatut2 pn ny mok upset..apala nek~ rilek bah...adoiiiii @.@



cmtkla upanya...p baju kaler lainla~ o.0

ceritanya bermula ptg marek...aku shift ptg..stat kol 2..so supposedly mkorg pelu dtg awal 30 menet la konon...nasibla aku dtg awal ptg marek..pa mok ambik ubat mak rah farmasi debah ya juak tek..baruk jak ku sampe dlm kol 125 gya, cun pas aku ngkah beg rah cupboard blkg ya, jeng jeng jeng! pooofff! dtgla mdm T tk tek...oleh sbb aku awal drnya, xdala ny nak bisin2...p memandangkan ada grup aku yg lm dtg gk, maka beliau pn memulakan petang ya ngan kerepakan yg amat pedassssss~ depan smua org ny bole ngerepak xabis2...bingong bh nenga~ @.@ ya juak fester ya..adaka xpnde nak kabe k org lain..padah jakla xtauk..sng cta..xla ny byk tyk..alu makin betambah2 mohala bliau pasya~ haih..apala nasib...

memandangkan marek xda byk patient yg terok2, smua cam stabel jak..alula mekorg tk ditanyaknya mcm2...cunnnnnn juak aku bediri depan ny tym ya..adoh! ny nyk ngn aku hal ubat2...nela ku tauk smua! blurr2 la aku njawab tek....alu kenak juak @.@
dialog nya, "u a azizah...wat else do u know?? once read only u think can stay in ur brain ka?? if like this a, u will be forgetting all the things that madam had thought u...aiya~" that's it!! aku dh knk bad impression dr ny dh...lalekla! :(

tym nak balit marek...agik juak ny bisin...tok sebelom aku n becca g makan..masa ya tym melawat bah..adaka patut ny marah smua relative nak dtg melawat ya...ny mdh "pahal rami gilak? xda guard ka yg jaga pntu depan nun?? aku nak nunggah guard depan nun lok..crowded na ehh!" p lam BI la..aku malas nak naep BI -_-"
alu ditunggah ny mena2 guard ya..adoi..masa MELAWAT okeeee~ unconsiderate person! huh~

pasya mek 2 becca tek pegila makan....baruk 20 menet gya dudok rah tanggak ya alu knk carik..maka org lain kua makan lebeh sejam xda pon knk carik..hish~...BAMMMM! pintu ya ditulak nya..san la nyawa mek 2 tek xtauk ny mk masok bah...dhla tym ya aku megang fon beca.pa ny nyoh amik gamba nya...adohhhhhhhh..apala nasib....alu besalah la upa mek 2 tek...adohehhh~ alu ny stat bengang " heh rebecca n AZIZAH! how long did u take for ur break??? i saw u just now u went out before 8 n until now...how is this????" aku pa gik...njawab la juak sbb ng xbetol..huu
aku pdhla " aie mdm! we went out after 8 la..we went to buy food downstairs..." yyahhhhh~ pnde pn kau diam...huu...p continue juak ny nagging~ bnda lain gk dianok nya...haih~ " y u put ur food there n the stairs?? dirty u noe! blablablablabla~"
makkkkkk! mok balit kinek2 juak lam ati tym ya..huu...ya bnda k buang bh..taukla mekorg koto sia bahhhh..huu

dhya tek masok gk ke ward..alang2 nak balit juak..lepak2 jakla d kaki katel patient...pande ny mk blt awal..kol 830 bok okeeeee~ p mekorg dtggal soh blt kol 9..huu..p bagusla..xda org bisin2 gk...huuaaaaaa..

baruk SEHARI, lom 2 MINGGU~~~ @.@

7 comments:

  1. moy!
    tok madam yg sama yg anok ism lok ka?
    wawa!
    dasat ehh!
    pat wak ktk gugel gamba ny tek.
    pa keyword ktk pake?
    lol!

    ReplyDelete
  2. hhaha mek rasa x..madam isma ya lain ka moi?
    nak isma ya mcm dasat gk jak..hoho
    huu grang misi2 tok oo
    oo moiii ktk boh jadi cmya klak!hahaha

    ReplyDelete
  3. ui, kak aw tok..hahaha!ngerepak gk bena sia..2 mggu gk gila ktk moy..cm kmk!!huk2 ;D

    ReplyDelete
  4. hahaha! kmk gugel2 jak alu da muka org tua ya...p mn type nama mena ng kmpm ada kali..lak try..haha! :P
    aok2..mdm yg sma anok isma la tk..lm dak terok sbb bok 1st day oi..matila akuuu~ huuu T_T
    isma n kak aw, utgla tak 2 dh abis HDU!! wawawa :(((((

    ReplyDelete
  5. nguts na ada mdam kdak tok.xkan la org melawat pn mok dialo nya.huu

    ReplyDelete
  6. mena milaaa..ng bekerut eh mukanya tym ya
    dh angol dh staff nurse nenga ny ngerepak
    supan nyawa..huu -_-

    ReplyDelete