Wednesday, October 6, 2010

lailahailallah......

ya Allah..niat aku mok nolong org lam kesusahan...tapi maseh juak xdapat pecayak bnda

yang org nk mntk tlg ya tek pdh...apa mok dipolah tk?? iklas ati aku ngan mak aku

nolong nya tek, ngenang nya tek orang yang dh dikenal rapat dolok n xkempang mok nangga

nya kenak buang keja...sanggup nolong walaupun aku tok xda duit banyak...tapi bila

ditelepon balit xda pun orgya nyaut...smua number xdapat...ya Allah..apa dugaan kau

berik ngan aku tok?? bingong nya aku orangya nipu...janji bukan main...nangla belom

pasti gik nya nipu ka apa, tapi hati tok xpat tahan mok pike yang bukan2...ya Allah..

permudahkan segala urusan ku...mudahan orangya xnipu...sesungguhnya Allah saksi smua

kejadian tek....

4 comments:

  1. why aren't the tabs working? Gallery, News, Gallery, Contact US..Why you have 2 Galleries but none of them are working?

    ReplyDelete
  2. i stil cant figure out y..i also dont know

    ReplyDelete