Friday, October 22, 2010

starrrstruukkkk! :))

nangla x appropriate bagi aku utk mnt org lain pada masa yg sma nktk...tapi i cant help it! hahaha :P sori deng~ mek cuci mata jap jak tek..hehe :DD

it happened just now, kat stesen minyak (stesen minyak Gita to be specific)...baruk balit dr shift am n beli sayo togey yg mak pesan, i went to isik minyak keta..sbb dh smpe line itam debah line merah warning ya..haha :D

macam biasa, aku nglua duit rm10 jak sbb bonuslink xda mbak n lm withdraw duit gk..n cam biasa juak aku padahla ngn org keja sia aku mk isik rm10..dah ditekan nya amount nya tek, aku xtauk pahal, pas ku angkat nozel minyak ya, xda kua ndah minyak...adohhh~ aku dh baya bah..xkanla mk baya gk>> huhu

pasya aku carikla kakak nk enter amount minyak ya tek..p ny gk bz ngn keta lain..jadi aku tunggah la org keja nak jaga kat minyak motosikal ya..alu nya ngagak...before ny reach aku, adala abang yg baek hati tk (ny isik minyak sebelah keta aku bh) agak aku...aaaahhh! ny hensem n baitt aie..adoheh..caer sekejap..hehe :DD

pasya klaka la kjp ngnnya memandangkan miak nak ngagak aku ya tek xtauk papa n sementara nggu kakak ya tek dtg..klaka la mek 2 tek..ny nyk "pahal tek? da problem ka?" aku pn jwb "aok..tadik mek dh baya, tapi xpat pam minyak..huhu..pahal oo?" alunya jawab balit "oo..ktk ng dah baya tek ka? (smbel nglua wallet sedgkan ny baruk jak baya ny pun minyak) apahal o? ngn sapa ktk berik duit tek? ktk isik brapa?" baruk jak mk jawab, lalu kakak nk tadikya dtg..alu ny nyk pahal..aku padahla pahal..alunya mdh "ooo..tok sbb ktk lambat angkat nozel tek..yala ny alu xmok kua" pasya aku pn lega la nenga..n abgya pn senyum..adoyyy! caerrrr~ @.@

laaaa~ lelah ku bingong takut kenak baya balit..nasibla x..hehehe :D pasya abg nk concern ya tek alu merati jak aku isik minyak..adohh! dhla aku isik rm10 jak! haha..supann nyawaaaa~ :)

then aku pn jalan dlok sbb aku isik ckit jk..tapi bila aku ngga blit keta ny d sebelah ya eh, da indah miak berbaju sekolah..adohh! agak kecewa...yerrr.apaka! hahaha..xdala, kidding~ :PP

jadi, aku pk kmpm abg ya dh kawen n ya anknya..haha..jadi cuci mata jak jadilaaaa~ hehe :)) p ng layap aku ngga nya tek..ny tek cgek juak, ngga aku mena glak pahal..haha :D

pas ku jalan tek, ny ekot d blkg..adoh..xkanla sekampung juak?? cek2 tek ny jalan lurus jak..aku belok ke depan balai polis ya..alula xda ngga2 gk..hehe :))

smpt juak ku ngga keta pa pakenya tek..persona uu~ QAR..gk baru..haha :D
laleklaaa~ cuci mata saja..jadi, deng, boh jeles k..n boh marah..mek k suk2 jak ya tek..hehe :)) lak ktk blt mek cuci mata ngga ktk sorg jakla..hahaha..LOL :D

7 comments:

  1. haha! frus poret..adoheyyy~ :P
    xda xda..suka2 jk koh..hehe :D
    cuci mata tekk :P heee

    ReplyDelete
  2. bul bul.
    amoy da gerek owww.
    wiwitttt.he

    ReplyDelete
  3. oi phl deng2 tok??
    ae..
    kecik ati xpdh oe~~

    ReplyDelete
  4. aie..kecik ati apa?? xdalaaaa~ haha :PP

    ReplyDelete
  5. kmk lom tau gik sapa momoi pun deng. hehee. tp cm leh guess jak moi :D hahah kompiden.

    ReplyDelete
  6. yerr..tere zzah eh..haha :D
    mn da jawapan sila skype kmk k..haha :P

    ReplyDelete